سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در ادب نفست این بس که واگذارى ، آنچه را از جز خود ناپسند شمارى . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :8
کل بازدید :89215
تعداد کل یاداشته ها : 63
103/1/9
8:11 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
فرهنگ شیرزادی[34]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

آموزش ساخت وبلاگ در پارسی بلاگ

 

برای ساخت وبلاگ در سرویس وبلاگدهی رایگان پارسی بلاگ به آدرس زیر مراجعه کنید:

آدرس سایت پارسی بلاگ www.Parsiblog.com

 

در صفحه اول سایت پارسی بلاگ همان طور هم که در عکس زیر مشخص است در وسط صفحه باید بر روی دکمه " عضویت در سایت " کلیک کنید.

ثبت وبلاگ رایگان

در صفحه باز شده که مانند عکس زیر است باید تمامی جاهای خالی را مانند توضیحات زیر پر کنید.

فرم ثبت وبلاگ

در اولین جای خالی شما باید آدرس وبلاگ مورد نظر خود را با حروف انگلیسی وارد کنید

در جای خالی بعدی همانطور که در تصویر بالا هم مشخص است می توانید نام و نام خانوادگی خود و یا حتی نام مستعاری برای خود با حروف انگلیسی و یا فارسی بنویسید.

نام کاربری : در مقابل این قسمت شما باید یک یوزر نیم با حروف انگلیسی بنویسید از این نام کاربری برای ورود به محیط مدیریت وبلاگ استفاده می شود.

کلمه عبور : در مقابل این قسمت یک رمز برای خود انتخاب می کنید که از این پس با استفاده از آن می توانید وارد محیط مدیریت وب خود شوید.  در انتخاب کلمه عبور بهتر است عبارات یا کلماتی را در نظر بگیرید که به خاطر سپردن آن برای شما آسان باشد و در عین حال قابل حدس توسط دیگران نباشد. از در نظر گرفتن کلمه عبورهایی مانند 12345 ، خود نام کاربری و یا دیگر موارد قابل حدس جدا خودداری کنید .

تکرار کلمه عبور : در این قسمت نیز باید دقیقا همان رمزی را که قبلا وارد کرده بودید، بنویسید.

عنوان وبلاگ : هر کلمه و عبارتی را که در این قسمت بنویسید به منزله عنوان و نام وبلاگ شما ثبت می شود و در بالای وبلاگ به نمایش در خواهد آمد که می توانید این بخش را با کلمات فارسی و یا انگلیسی و حتی سیمبل ها هم پر کنید.

پست الکترونیک : در این قسمت باید یک ایمیل برای وب خود ثبت کنید.

در ادامه شما باید تصویر کد امنیتی را در جایش وارد کرده و بر روی دکمه " ارسال " کلیک کنید. در صورتی که در پر کردن فرم مشکلی نباشد شما به صورت اتوماتیک به محیط مدیریت وبلاگتان هدایت خواهید شد در صورتی که در هنگام پر کردن فیلدها با مشکلی مواجه شدید می توانید از عبارت " ؟ " آبی رنگ کنار آن فیلد کمک بگیرید. در زیر تصویر محیط مدیریت وبلاگ در سیستم وبلاگدهی پارسی بلاگ را مشاهده می کنید.

پنل مدیریت وب

خوب حالا شما دارای یک وبلاگ شخصی در پارسی بلاگ هستید که برای ورود به محیط مدیریت آن می توانید به صفحه اول سایت پارسی بلاگ برگشته و همانطور که در عکس زیر مشخص است نام کاربری و پسوردی را که در فرم ثبت وبلاگ نوشتید را وارد کرده و دکمه " ورود " را بزنید.

ورود به پنل کاربری


91/7/11::: 12:40 ص
نظر()