سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ او را گفتند : چگونه بر هماوردان پیروز گشتى ؟ فرمود : ] کسى را ندیدم جز که مرا بر خود یارى مى‏داد . [ و اشارت بدین مى‏فرماید که بیم من در دل او مى‏افتاد . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :15
کل بازدید :89242
تعداد کل یاداشته ها : 63
103/1/10
5:14 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
فرهنگ شیرزادی[34]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

کار کردن همزمان با چند ID در یاهو مسنجر

این کاری را که الان میخوام یاد بدم را ، شاید خیلی ها ندونن و شایدم خیلی ها هم بدونن . ولی من برای اونایی نوشتم که نمی دونستن . شاید براتون جالب باشه که با 6 تا ID مختلف همزمان با یک نفر یا حتی بیشتر از یک نفر چت کنید .
این کار از اینطوریه که : یک آی دی اصلی دارین و میتونین تا 6 تا آی دی به طور زیر مجموعه براش بسازید این کار رو امروز میخام که یادتون بدم که برین اگه خواستین انجامش بدین و حالشو ببرین :
1- در یاهو مسنجر خود به منو بالا میزوید و گزینه login را انتخاب کرده و در منو ای که باز میشود گزینه my profiles را انتخاب میکنید .
2- پنجره ای کوچک برای شما باز میشود که در پایین آن دکمه ای بزرگ میبینید که روی آن نوشته شده است Create/edit my profiles آن را کلیک میکنید .
3- حالا مرور گر شما شروع به کار میکند و صفحه ای را برای شما باز میکند . در صفحه باز شده شناسه و رمز عبور آی دی اصلی خود را وارد کنید .
4- در بالای این صفحه دکمه ای میبینید که روی آن نوشته شده است Create New Public profile و شما روی آن کلیک میکنید .
5- بعد از کمی صبر صفحه ای برای شما باز میشود که دقیقا مانند صفحه ایست که شما با آن یک ایمیل در یاهو میسازید . گزینه های آن را پر کنید و نام آی دی جدیدتان را که میخواهید درست کنید را در محل مشخص شده بنویسید .
6-بعد از پر کردن فرم دکمه پایین را به نام create profile را بزنید .
7- حالا به همان قسمت پروفایل خود که در ابتدا رفتید بروید آی دی جدید شما در آنجا میبینید و باید کنار آن یک تیک باشد .
8-
حالا به قسمت نوشتن پیغام بروید و روی آی دی خود کلیک کنید میبینید که آی دی جدید هم آنجاست حالا با هر کدام از آی دی ها که بخواهید میتوانید پیغام بدهید و حتی میتوانید از هر دو آی دی به طور هم زمان استفاده کنید فقط توجه داشته باشید که این کار را تا 6 بار میتوانید انجام دهید .