سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی جز نیک بخت، دانش را دوست ندارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :16
کل بازدید :89464
تعداد کل یاداشته ها : 63
103/2/1
10:54 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
فرهنگ شیرزادی[34]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

سلام.
بلا خره امتحانها تموم شدو من حالا میتونم یه نفس راحت بکشم.از همه کسایی که تو این مدت به اینجا سرزدنو دیدن از آپ خبری نیست معذرت میخوام.دیگه تکرار نمیشه.الانم یه ترفند واسه نصب ویندوز براتون دارم.برای خودم جالب بود.شما هم استفاده کنیین.
شاید تا به حال براتون پیش اومده باشه که بخواین ویندوز XP و 98 روبا هم روی یک درایو نصب کنید. یا اینکه ویندوز 98 در دسترس نباشه و مجبور باشید ویندوز XPرا موقتا نصب کنید تا بعدا ویندوز 98 را پیدا کرده و نصب کنید. اگر مثل من باشید تا چند شب پیش این مشکل همیشگی من بود. اما راه حل: خیلی راحت! به قول بچه ها یه شوک به درایو C با دیسکت یا سی دی راه انداز 98 می دیم. یعنی از روی دیسکت یا سی دی بوت ویندوز 98 کامپیوتر را بالا می آوریم و سپس دستور فرمت را به شکل زیر بر روی درایو فعال (که معمولا همان C است) اجرا می کنیم: format c:/q/s در مرحله بعد سی دی ویندوز XP را داخل سی دی درایو گذاشته و از روی آن بوت می شویم و نصب ویندوز XP روتمام می کنیم. الان اگه از روی هارد بوت شویم در ابتدای کار 2 گزینه را می بینیم یکی ورود به ویندوز XP و در زیر آن ورود به Microsoft Windows. حال هر زمان مایل به نصب ویندوز 98 بودیم از روی سی دی آن بوت می شیم و نصب ویندوز 98 را شروع می کنیم. حال هم می توانیم آن را در همان درایوی که ویندوز XP را نصب کرده ایم نصب کنیم و هم می توانیم آن را در درایو دیگری نصب کنیم.
امید وارم به دردتون خورده باشه


91/3/19::: 11:28 ع
نظر()