سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در خوارى دنیا نزد خدا بس که جز در دنیا نافرمانى او نکنند و جز با وانهادن دنیا به پاداشى که نزد خداست نرسند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :15
کل بازدید :89224
تعداد کل یاداشته ها : 63
103/1/10
1:46 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
فرهنگ شیرزادی[34]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

شاید براتون اتفاق افتاده که تو ویندوز Xp وقتی یه مشکلی پیش میاد یا یه برنامه ای قفل می کنه بعد از اینکه مشکل حل شد یه پیام میاد که باید Dont Send رو بزنید و این پیام بعضی مواقع چندین بار پشت سر هم میاد و حال شما رو می گیره .

نگران نباشید با این روشی که من می گم به راحتی می تونید یه کاری کنید که دیگه این پیام نیاد . خوب برای حذف Dont Send به روش زیر عمل کنید .

روی My Computer راست کلیک کرده و گزینه Properties رو بزنین. یه پنجره باز میشه . از منوی بالای پنجره گزینه ی Advanced رو انتخاب کنید. حال در قسمت پایین پنجره دکمه ی Error Reporting رو بزنید.

در پنجره ای که باز می شه گزینه Disable Error Reporting رو انتخاب کنین و تیک گزینه ی But notify me when critical Error occur رو بردارین. بعد هر دو پنجره ی رو OK بزنید . از این به بعد دیگه پیام چندش آور Dont send حذف شده و دیگه نمیاد .


  
  

خیلی وقتها برای شما پیش می یاد که در حال کار کردن با کامپیوتر هستید که ناگهان پیغام Dont send ظاهر میشود و شما بعد از کلیک کردن روی این پیغام صفحه دسکتاپ تان می رود ؛ یعنی به غیر از عکس پس زمینه دیگه چیزی باقی نمی مونه و هرکاری هم که میکنید اتفاقی نمی افتد و فقط در این حالت سه کلید Ctrl+Alt+Del کار می کنه. اگر می خواهید بجای restart کامپیوتر خود کار راحتری انجام بدید با این ترفند همراه باشید.

بسیار خوب ، شما وقتی این مشکل براتون پیش آمد ابتدا سه کلیده می کنید یعنی سه دکمه Alt+Ctrl+Delete را می زنید تا پنجره Task Manager باز بشود.
سپس روی دکمه New Task کلیک می کنید وقتی این پنجره بازی شد کلمه restore را درونش تایپ می کنید. بعد خواهید دید که صفحه دسکتاپ تان می آید و یک پیغام خطا بعد از این ظاهر می شه که شما به این پیغام توجه نکنید و Ok را کلیک کنید. دیدید که به همین سادگی و بدون انجام هیچ کار خاصی مشکل حل شد.


90/12/1::: 3:48 ص
نظر()