سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزدیک است که حکیم، پیامبر گردد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :9
کل بازدید :89439
تعداد کل یاداشته ها : 63
103/1/31
3:19 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
فرهنگ شیرزادی[34]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

قابل ذکر است این ترفند تنها مخصوص گوشیهای سونی اریکسون با پلتفرم جاوا می باشد .
برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید .
-1
وارد بخش Contact (دفترچه تلفن) شوید .
2
-گزینه New contact را انتخاب کنید .
-3
سپس گزینه New number را انتخاب کنید.
 4
-گزینه Look up را انتخاب کنید .
-5
سپس گزینه More را بزنید .
6
-گزینه Unsaved nos را انتخاب کنید

اگر زبان تلفن همراه شما فارسی است ، گزینه ها به ترتیب از چپ به راست از این قرار خواهند بود:
مخاطبین » افزودن » شماره جدید » افزودن » جستجو » بیشتر » شماره ذخیره نشده
خوب چه می بینید ؟
آخرین شماره هایی که توسط گوشی شما با آنها ارتباط برقرار شده است ! (تماس گرفته شده و پاسخ داده شده ) را مشاهده خواهید کرد . این لیست قابل حذف نیست و همواره تا 99 شماره آخر را نمایش می دهد .


91/4/11::: 5:49 ع
نظر()
  
  

تاریخچه رمزنگاری



سابقه رمز نمودن اطلاعات به دوران امپراطوری روم بر میگردد، زمانی که ژولیوس سزار پیامی رابرای فرماندهان خود میفرستاد چون به پیام رسان اعتماد نداشت و از این که در راه این پیام به دست دشمن بیافتد هراسان بود، پیام را به نحو زیر تغییر میداد. تمام حروف A را در متن با حرف D جایگزین میکرد و تمام حروف B را در متن به حرف E جایگزین مینمود. در حقیقت تمام حروف را با سومین حرف بعد از آن جایگزین میکرد. بنابراین برای از کد خارجکردن پیام ها کافی بود دریافت کننده جای هر حرف را با سومین حرف بعد از آن در الفباعوض کند. به این الگوریتم Caesar Cipher می‌گویند.

 

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z A B C

This is a test

Wklv lv d whvw


رمزنگاری

رمزنگاری علمی است که با استفاده از ریاضیات داده‌ها را به صورت رمز درآورده و مجدداً می‌تواند به حالت عادی برگرداند. این علم امکان ذخیره سازی اطلاعات و همچنین انتقال اطلاعات بر بستری ناامن را محقق می‌سازد. عمل رمزنگاری با استفاده از الگوریتم های ریاضی صورت می‌پذیرد. در یک سیستم یک پیام با استفاده از یک کلید رمز می شود. پس از آن پیام رمز شده به گیرنده منتقل می شود و در آن جا با استفاده از یک کلید باز می شود تا پیام اصلی بدست آید.
به بیان دیگر رمزنگاری دانش تغییر دادن متن پیام به کمک یک کلید رمزنگاری و یک الگوریتم رمزنگاری است. به صورتی که تنها شخصی که از کلید و الگوریتم مطلع است قادر به استخراج متن اصلی از متن رمز شده باشد و شخصی که از یکی یا هر دوی آن ها اطلاعی ندارد، نتواند به محتوای پیام دسترسی پیدا کند. رمزنگاری از طریق پنهان نگاه داشتن الگوریتم رمزنگاری منسوخ است. در روش های جدید رمزنگاری فرض بر آن است که همگان الگوریتم رمزنگاری را می دانند. آنچه پنهان است فقط کلید است.
به کمک رمزنگاری می‌توان اطلاعات را به صورتی امن منتقل کرد حتی اگر مسیر انتقال اطلاعات (کانالهای ارتباطی) ناامن باشد. دریافت‌کننده اطلاعات آنها را از حالت رمز خارج می‌کند. به این عمل در واقع رمزگشایی (decrypting) گفته می‌شود .
کلمهCryptography بر گرفته لغات یونانی "kryptos" به مفهوم "محرمانه" و"graphein" به معنای "نوشتن" است. قبل از هر چیز لازم است بین رمز و کد تفاوت قائل شویم. رمز به مفهوم تبدیل کاراکتر به کاراکتر یا بیت به بیت، بدون تغییر محتویات زبان شناختی آن است. در مقابل "کد" تبدیلی است که کلمه‌ای را با یک کلمه یا نماد دیگر جایگزین می‌کند

 


91/4/11::: 5:29 ع
نظر()
  
  
عکسهایی که با دیدن آنها تعجب خواهید کرد !!!
باورش کمی سخته که این عکس ها حاصل دست یک فتوشاپ کار ماهر نباشند! اما مطمئن باشید تمام این 15 عکس کاملاً به صورت طبیعی گرفته شده اند.
عکس زیر که توسط “جف کانینگهام” گرفته شده، بندباز مشهور “دین پاتر” رو در حال اجرای یکی از نمایش های خود نشان می دهد
باور کنید این عکسها فتوشاپی نیستند !!!
.
. 
نام عکس زیر “بستنی ابر” است:
باور کنید این عکسها فتوشاپی نیستند !!!
نه تعجب نکنید. این عکس هم کار فتوشاپ نیست! فقط سوژه هنگام انداختن عکس با حالت مناسب به بالا پریده است:
باور کنید این عکسها فتوشاپی نیستند !!!
نه این عکس حاصل فتوشاپ است و نه این مرد قصد خودکشی دارد! در بالای آبشار 360 فوتی ویکتوریا، بین ماه های سپتامبر و دسامبر، حوضچه ای طبیعی با نام “برکه شیاطین” ایجاد می شود که عمق کمی داشته و مردم به راحتی می توانند در آن به شنا بپردازند.
باور کنید این عکسها فتوشاپی نیستند !!!
این تندیس که “شیر جادویی” نام دارد در یکی از شهرهای اسپانیا ساخته شده و در میان جریان آب پرفشار آن یک لوله تعبیه شده است.
باور کنید این عکسها فتوشاپی نیستند !!!
این ساختمان واقعی است! ساختمانی که با ویژگی های هنر سورئالیسم ساخته شده در سال 2007 در شهر پاریس بنا شده است:
باور کنید این عکسها فتوشاپی نیستند !!!
سر این اسب با فتوشاپ یا هیچ روش دیگر قطع نشده! فقط حیوان سر خود را به راست چرخانده است:
باور کنید این عکسها فتوشاپی نیستند !!!
ریک روجات” مرد افسانه ای که با ایستادن روی هواپیمای در حال بلند شدن و بدل کاری در کالیفرنیا، رکوردهای جالبی از خود به جا گذاشته بود:
باور کنید این عکسها فتوشاپی نیستند !!!
ماجراهای آقای مگس”! عکاس اثر زیر به زیبایی برای گرفتن این عکس از یک مگس مرده و انداختن آن در لحظه ثبت عکس، استفاده کرده است:
باور کنید این عکسها فتوشاپی نیستند !!!
انعکاس تصویر شهر در یک گوی:
باور کنید این عکسها فتوشاپی نیستند !!!
عکس گمراه کننده بر روی desktop background:
باور کنید این عکسها فتوشاپی نیستند !!!
گورخر دورگ? زیر (حاصل آمیزش اسب و گورخر) با نام “اکلیس” به دلیل رنگ خاص و منحصر به فرد خود، یکی از مشهورترین گورخرهای دورگ? جهان است.
باور کنید این عکسها فتوشاپی نیستند !!!

 


  
  

Search را از منوی Start حذف کنید

برای این کار به زیر کلید زیر بر ید:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVresion\Polisies\Explorer]

و یک مقدارDWORD به نام NoFind بسازید و به اون مقدار1 بد ید.اینجوری حتی کلید های F3 وWindows+F نیز کار نخواهند کرد


  
  

 

حذف عبارات جستجو شده در ویندوز XP

سیستم عامل,مدیریت حافظه,ترفند های ویندوز,ویندوز

 

یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران ویندوز، به جا ماندن ردپا در قسمت‌های مختلف به ویژه محیط Search آن است. به طوریکه پس از هر بار جستجوی یک عبارت در محیط Search، عبارات جستجو شده در حافظه سیستم ذخیره می‌شود. این موضوع ممکن است به هر دلیلی خوشایند شما نباشد. برای پاک کردن عبارات ذخیره شده در قسمت Search بایستی تک تک عبارات را Delete کرد یا از برنامه‌های جانبی استفاده نمود. در صورتی که هم اکنون با استفاده از این ترفند می‌توانید به سریع‌ترین شکل ممکن کلیه عبارات ذخیره شده در محیط Search را تنها با یک کلیک به وسیله یک فایل میانبر برای همیشه حذف کنید.

بدین منظور:

از منوی Start به All Programs و سپس Accessories رفته و بر روی Notepad کلیک کنید.

حال در محیط Notepad کدهای زیر را عینأ Copy و Paste نمایید:

Option Explicit

On Error Resume Next

Dim p1, p2, p3, WshShell, MyBox

p1 ="HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Search Assistant\ACMru\5001\"

p2 = "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Search Assistant\ACMru\5603\"

p3 = "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Search Assistant\ACMru\5604\"

Set WshShell = WScript.CreateObject("WScript.Shell")

"www.Tarfandcity.com

WshShell.RegDelete p1

WshShell.RegDelete p2

WshShell.RegDelete p3

Set WshShell = Nothing

MyBox = MsgBox("Search History has been cleared.", 4096, "Finished")

 

پس از کپی کدهای فوق، از منوی File بر روی Save as کلیک کنید. سپس فایل را با نام دلخواه و پسوند vbs. ذخیره کنید (به عنوان مثال نام آن را Tarfandcity.vbs قرار دهید).

حالا به مسیری که فایل را ذخیره کرده‌اید مراجعه کنید.

اکنون بر روی فایل مذکور، دوبار کلیک کنید.

خواهید دید که پس از چند ثانیه پیغامی مبنی بر پاک شدن موفقیت‌آمیز عبارات جستجو شده در محیط Search ویندوز نمایان میشود.

شما می‌توانید جهت بالا بردن سرعت کار از این فایل یک Shortcut تهیه کرده و سپس آن را در محیطی مثل Quick Lunch ویندوز قرار دهید تا همواره سریع‌تر به آن دسترسی داشته باشید.


  
  

به درخت نگاه کن...
قبل از اینکه شاخه هایش زیبایی نور را لمس کند
ریشه هایش تاریکی را لمس کرده...
گاه برای رسیدن به نور، باید از تاریکی ها گذر کرد...

95/4/30::: 3:0 ص
نظر()
  
  

 

تبلت یا لپ تاپ : کدام یک بهتر است؟


امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فناوری نیاز به ابزار های مفید و قابل حمل برای انجام امور مختلف بیش از پیش احساس می شود ، ابزاری که در مقابل نمونه های پیشین خود برتری های بیش تری داشته باشد و حرف اول را بین آن ها بزند! نمونه ی این ابزار ، رایانه های لوحی (تبلت ها) هستند که از ابتدای ورود به بازار با استقبال چشم گیری از سوی کاربران مواجه شدند و هر لحظه هم به محبوبیت آن ها بین کاربران افزوده میشود ، کمی قبل تر از ورود تبلت ها به بازار لپ تاپ ها حرف اول را می زدند و …  
همه ی ما شاید در محل کار یا اتاقمان یکی از آن ها را داشته باشیم و بیش تر کارهایمان را با آن انجام دهیم . اما سوال اینجاست آیا میتوان گفت که دیگر دوره ی کارکردن با لپ تاپ ها گذشته است و باید به تبلت ها پرداخت و آن ها را برای انجام کارهایمان برگزینیم؟
اما سوال اینجاست آیا میتوان گفت که دیگر دوره ی کارکردن با لپ تاپ ها گذشته است و باید به تبلت ها پرداخت و آن ها را برای انجام کارهایمان برگزینیم؟
تلاش کرده ایم تا معایب و برتری های هر دو محصول را برسی کنیم و در پایان به شما در انتخاب بین آن دو کمک کرده باشیم . اگر بین خرید این دو محصول دو دل هستید با ما  همراه باشید.

لپ تاپ ها :

کوچک و نسبتاً سبک گفته می‌شود. وزن آن معمولاً بین 1 تا 7 کیلو است که به‌اندازه و مواد مصرف شده در ساخت آن بستگی دارد. این رایانه کوچک‌تر از رایانه‌های رومیزی است و می‌تواند با یک باتری کارکند و یا از یک آداپتور AC/DC  بسیاری از آن‌ها چند سلول 3 ولت دارند که در اجرای عملکرد ساعت و دیگر فرآیندها در هنگام قطع برق مفید است. لپ‌تاپ‌ها به طور کلی دارای همان اجزایی هستند که در یک رایانه رومیزی وجود دارد ولی با این تفاوت که تا جای ممکن از وزن و اندازه آنها کاسته شده‌است. لپ‌تاپ‌ها دارای صفحه نمایش بلور مایع هستند و چند طرح حافظه درآن‌ها برای RAM در نظر گرفته شده‌است. لپ‌تاپ‌ها دارای یک صفحه کلید سرخود هستند و یک ماوس نیز روی صفحه زیرین آنها وجود دارد ولی می‌توان صفحه‌کلید و ماوس خارجی و جداگانه نیز به آنها متصل کرد.{ویکی پدیا فارسی}
یکی از مزایای استفاده از یک لپ تاپ ها ، بهره گیری از سخت افزار هایی است که در آن گنجانده شده اند که از جمله آن ها میتوان به صفحه کلید کامل ، صفحه نمایش بزرگ و با وضوح بالا اشاره کرد.
صفحه کلید فیزیکی کامل به افرادی که علاقه ای به تایپ کردن روی صفحه نمایش ندارند بسیار کمک میکند و همچنین سرعت عملکرد آن ها را نیز افزایش میدهد.
صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت به آن ها کمک میکند تا با دید بازتری به کارهایشان بپردازند، کتاب بخوانند ، بازی کنند ، ویدئو تماشا کنند و یا اینکه صفحات وب را مرور کنند. لپ تاپ ها دارای صفحه نمایش هایی با اندازه هایی متفاوت هستند که شما میتوانید با توجه به نیازتان آن ها را انتخاب کنید. معمولا صفحه نمایش آن ها به دور از هرگونه صدمات و آسیب های جانبی هستند و ممکن است بعضی از آن ها از قابلیت لمس هم پشتیبانی کنند.
فضای ذخیره سازی (هارد دیسک) در لپ تاپ ها بسیار زیاد است و برای یک استفاده معمولی کاملا مناسب است به طور متوسط بهره گیری از یک حافظه 500 گیگابایتی به بالا در این محصولات این امکان را برای شما فراهم میکند تا با خیال راحت هر آنچه را که مایلید از مالتی مدیا تا پروجه های کاریتان را در آن به راحتی ذخیره کنید و هر زمان که خواستید با سرعت بالا به آن دسترسی داشته باشید.
یکی دیگر از ویژگی های لپ تاپ ها بهره گیری از تجهیزات و سخت افزار های قدرتمند(با توجه به مدل آن ها متفاوت است) است که انجام کارهای مختلف از جمله بازی کردن و کارکردن با انواع نرم افزار ها را برای شما به آسانی فراهم میکند.
لپ تاپ ها تقریبا تمام پورت ها و درگاه های مورد نیاز را روی خود دارند و بیش تر اوقات نیازی به خرید محصولات جانبی نخواهید داشت.
باتری لپ تاپ ها هم با یکدیگر متفاوت اند و بسته به کاری که در حال انجام آن هستند شارژدهی و بازده متفاوتی دارند اما به طور متوسط در سخت ترین شرایط باتری لپ تاپ میتواند تا 1 ساعت کامل شارژدهی داشته باشد و همچنین هر وقت هم که به هردلیلی این بخش از لپ تاپ دچار مشکل شد میتوانید آن را از لپ تاپ جدا کرده و از بازار یک جایگزین آن را تهیه کنید یک موضوع دیگر هم این است که اگر بخواهید از منبع تغذیه برق استفاده کنید باید از آداپتور مخصوص لپ تاپ که معمولا وزنی حدود 100 تا 400 گرم دارد استفاده کنید و اگر مدام در حال رفت و آمد باشید باید آن را همیشه در کیفتان همراه داشته باشید.
اکثر لپ تاپ ها از یک دوربین بهره میبرند که آن هم در جلوی دوربین و روی صفحه نمایش نصب شده است و کیفیت چندان بالایی ندارد ولی برای یک مکالمه ویدئویی و … کاملا مناسب به نظر می آید.
سیستم عامل در لپ تاپ ها اکثرا به دو دسته تقسیم میشود : سیستم عامل ویندوز (به طور مثال ویندوز7)
و سیستم عامل  Mac OS X شرکت اپل که این دو سیستم عامل عملکردی کاملا متفاوت با یکدیگر دارند و در هنگام خرید باید توجه داشت که کدام یک از آن ها بیش تر به کار شما کمک میکنند.
قیمت لپ تاپ ها کاملا متفاوت است و به عوامل مختلفی از جمله مشخصات داخلی و همچنین شرکت سازنده محصول و… بستگی دارد.
لپ تاپ ها ساخته شده اند تا شما بتوانید کامپیوترتان را هر جا که دوست دارید ببرید و آن را به راحتی حمل کنید . معمولا لپ تاپ ها وزنی حدود 1 تا 3 کیلوگرم دارند و شاید حمل بیش از اندازه آن ها در طول روز درون یک کیف دستی یا کوله پشتی کمی ناراحت کننده باشد و در دراز مدت مشکلاتی را از جمله کمردرد برایتان به وجود بیاورد.
تبلت ها:
 
تبلت یا لوح‌رایانه : Tablet computer) یک موبایل رایانه? قابل حمل می‌باشد که از یک تلفن موبایل بزرگتر است و منحصرا با تماس صفحه نمایش به جای استفاده از
به طور معمول دارای صفحه نمایشی بین 7 تا 10 اینچ هستند که از قابلیت لمس با انگشت و بعضی از آن ها قلم پشتیبانی میکنند . صفحه لمسی آن ها به شما این اجازه را میدهد تا به طور مستقیم کارهایتان را انجام دهید ،بازی کنید ، کتاب ورق بزنید و صفحات وب را مرور کنید.
البته در نظر داشته باشید که هر لحظه ممکن است به صفحه نمایش تبلت شما آسیب وارد شود و تبلت هم بدون صفحه نمایش بی معنا خواهد شد ! بهترین راه که آن هم تضمین صد در صدی نیست استفاده از کیف و تجهیزات جانبی است که با توجه به نوع آن ها قیمت های متفاوتی خواهند داشت.
اکثر تبلت ها از یک دوربین جلو برای مکالمات ویدئویی و … بهره می برند اما امروزه مشخص شده است که بسیاری از کاربران تمایل دارند تا یک دوربین هم با کیفیت بالاتری در پشت تبلت نصب شود و با آن بتوان عکس و فیلم های با کیفیتی گرفت، این نوع تبلت ها که دارای این ویژگی هستند یعنی 2 دوربین با عملکرد مجزا معمولا قیمت بالاتری نسبت به تبلت های بی دوربین و یا تک دوربین دارند.
حافظه تبلت ها کاملا متفاوت با یک دیگر است از 8 گیگ تا 64 و یا بالاتر ! اما معمولا اندازه آن ها بین 16 و 32 گیگابایت است. برای یک استفاده معمولی یعنی مالتی مدیا و اینترنت به نظر مناسب می آید اما اگر این مقدار حافظه برای شما کافی نیست و جوابگو نیازتان نیست می توانید از حافظه های جانبی استفاده کنید که علاوه بر پرداخت هزینه جدا باید به این نکته هم توجه داشته باشید که آیا تبلت شما از حافظه های جانبی پشتیبانی میکند یا خیر.
پورت و درگاه ها در تبلت ها متفاوت است اما اکثر آن ها همه ی پورت ها را ندارند و شاید تمام پورت های روی تبلت به 4 عدد هم نرسد! شما میتوانید از پورت های جانبی استفاده کنید همچنین بیش تر تبلت ها فقط داری یک صفحه نمایش لمسی برای ارتباط با شما هستند و اگر میخواهید از ماوس و صفحه کلید استفاده کنید باید هزینه آن را بپردازید.
معمولا سخت افزارهایی که در تبلت ها به کار میروند به قدرتمندی کامپیوتر ها و لپ تاپ ها نیست و نمیتوان با آن ها کارهای بسیار سنگین انجام داد و اکثر آن ها را نمیتوان ارتقاء داد. اما سخت افزار های به کاربرده شده در تبلت ها معمولا برای کارهای روزمره بسیار مناسب اند و به شما این امکان را میدهند تا بازی کنید و در عین حال از اینترنت هم استفاده کنید و یا به دیگر کارهایتان بپردازید.
سیستم عامل در تبلت ها بسیار متنوع است و هر تبلت ممکن است با توجه به شرکت تولید کننده از یک سیستم عامل استفاده کند . به طور مثال تبلت های شرکت اپل از سیستم عامل اختصاصی خود شرکت به نام ios استفاده میکنند و شرکت های دیگر هم معمولا از سیستم عامل آندروید استفاده میکنند و تعداد محدودی از تبلت ها هم از سیستم عامل ویندوز 7 (اکثرا نسخه خانگی) استفاده میکنند ، سیستم عامل موجود روی هر تبلت هم میتواند چیزی به قیمت آن افزوده و یا کم کند.
باتری تبلت ها معمولا درون آن ها قرار داده شده است و قابل جدا کردن از دستگاه نیست . شارژدهی آن ها برای استفاده عمومی مناسب است و در سخت ترین شرایط به طور مثال کار کردن با فایل های آفیس ، اجرای همزمان بازی ، گوش دادن به موسیقی و همچنین اتصال به اینترنت میتوانند بیش از 1 تا 5 ساعت شارژ در اختیار شما قرار دهند و همین طور شارژکننده (آداپتور) دستگاه هم بسیار کوچک  و سبک است و به راحتی در جیب شما جای میگیرد.
حمل نقل تبلت ها بر خلاف لپ تاپ ها کاملا آسان است و بی ضرر چرا که تبلت ها وزنی کمتر از یک کیلوگرم دارند و این به شما اجازه میدهد تا آن را همیشه همراه خود حمل کنید و همه جا آن را کنار خود داشته باشید بدون اینکه برای سلامتی شما مشکلی به وجود بیاید.
قیمت تبلت ها با توجه به مشخصات آن ها کاملا متفاوت است و اکثرا از یک لپ تاپ(با امکانات بالا) ارزان تر هستند ولی این موضوع برای همه صدق نمی کند و تبلت هایی هم در این بین هستند که قیمتشان از یک لپ تاپ با تمام امکانات هم گران تر است !
اگر به مقایسه کوتاه بالا دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که هر کدام داری نقاط ضعفی هستند که در کنار هم یکدیگر را خواهند پوشاند . به طور قطعی نمی توان گفت کدام یک بهتر یا ضعیف تر است . این موضوع کاملا به خواسته شما از محصول مورد نظر بستگی دارد و اگر هم همه ی نکات مثبت در هر دو محصول یعنی تبلت و لپ تاپ را میخواهید داشته باشید در حال حاضر بهترین کار استفاده از هر دوی آن ها در کارها است . در حال حاضر تبلت ها و لپ تاپ ها  مکمل یکدیگر هستند و به شما در انجام کارهایتان در نهایت آرامش و آسایش کمک خواهند کرد . این را هم فراموش نکنید که تبلت هنوز در ابتدا راه است و خیلی ها برای آن آینده ی روشنی را پیش بینی کرده اند.

 


  
  
   
 
 چگونه ویروس win32.sality را از بین ببریم؟
قبل از اینکه به نحوه از بین بردن این ویروس بپردازیم ,ابتدا می خواهیم شما بدانید که win32 sality virus چیست؟

این واقعا مهم است که شما اطلاعاتی هرچند کم,از این نوع ویروس یا بدافزار که در کامپیوتر شماست,داشته باشید.

win32.sality virus چیست؟

بسیاری از نرم افزارهای آنتی ویروس از اسامی مختلف ویروس و نشانه های تعریف شده برای هویت  ویروس,بدافزار یا جاسوس افزار استفاده می کنند.

این اسامی  در همه نرم افزارهای آنتی ویروس مشابه نیست.

 

در آنتی ویروس sophos AV  هویت win32.sality virus به صورت W32/Sality-AQو همچنین اسامی مستعار آن به شرح زیر می باشد:


* Virus.win32.sality.ad

*  Win32/sality.z

*  Win32/sality.p virus

*  PE_SALITY.AG

*  Virus:Win32/sality.H

*  Win32.sality.Y!inf

در آنتی ویروس panda AV هویت این نوع ویروس به شکل w32.sality.AO یا W32.sality.AQ  مشخص شده است.

و در بعضی دیگر از نرم افزارهای آنتی ویروس از اسامی مستعار مختلف با توجه به عملکرد ویروس استفاده می شود.


دلیل احتمالی وجود این ویروس در کامپیوتر شما:

 

 

وارد کردن و استفاده از درایوهای جداشدنی,فلش مموری ها و کارت های حافظه که محتوی این ویروس هستند.

ممکن است کامپیوتر شما با پیغام خطای زیاد مواجه شود و نرم افزارها وظیفه خود را بد انجام دهند.


علائم وجود این ویروس در کامپیوتر شما:


* Task Manager غیر فعال شده است.

 وقتی که کلید های Ctrl+Alt+Del  را فشار میدهید,Task Manager شما کار نمی کند.

* ویرایشگر رجیستری (Regedit) کار نمی کند.

* Folder Option مخفی شده یا کار نمی کند.

 شما نمی توانید به ابزارهای Folder Options دسترسی داشته باشید.

* فایل های exe. معیوب شده اند.

 بعضی از فایل های اجرایی (exe.) کار نمی کنند و هنگام اجرای آنها با  پیغام های     خطایی  مانند زیر روبرو می شوید.

it was corrupt  یا missing some components 

ممکن است همه فایل های اجرایی به این ویروس آلوده نشده باشند.

* برنامه ها و نرم افزارهای کاربردی کار نمی کنند.

 بعضی از برنامه ها و نرم افزارهای کاربردی شما ( همه آنها نه ) ممکن است دیگر کار نکنند. فایل های اجرایی که کار می کنند نیز ممکن است با این ویروس آلوده شده باشند. همچنین برنامه های startup  وضیفه خود را انجام نمی دهند.

 

* وقتی که یک درایو فلش یا کارت حافظه را متصل می کنید, کامپیوتر شما برای یک لحظه هنگ می کند یا کامپیوتر شما کند می شود یا نشانگر موس شما تغییر مکان می دهد یا دل دل می زند.

* این ویروس ممکن است یک فایل به اسم oledsp32.dll در پوشه system بسازد.

c drive/windows/system/oledsp32.dll

اگر شما در کامپیوترتان یکی از این نوع علائم را دارید,سعی کنید روش و مراحل من را دنبال کنید تا ببینید چگونه می شود این ویروس مزاحم و مخرب را از کامپیوتر بیرون کرد. این راه حل توسط خودم انجام و اثبات شده است.


راه حل اول (اثبات شده)

1.آخرین ورژن از نرم افزار Panda AV را دانلود کنید و سپس هر آنتی ویروسی که در کامپیوترتان دارید را پاک کنید.سپس Panda AV را نصب کنید و آنرا آپ دیت کنید.

2.سپس  کامپیوتر خود را تماما اسکن کنید. (Full Scan)

3.توجه داشته باشید که در هنگام اسکن,هیچ برنامه یا نرم افزار کاربردی را اجرا نکنید.

4.بعد از پایان اسکن,کامپیوتر را ریستارت کنید.

5.کامپیوتر شما در مقابل w32.sality virus ایمن شده است.


 

راه حل دوم:

دانلود و نصب آنتی ویروس kaspersky و آپدیت کردن آن و در آخر,اسکن کردن کامپیوتر با آن

 

راه حل سوم:

 نرم افزار w32.sality virus remover را دانلود کنید.

این نرم افزار را از اینجا می توانید دانلود کنید.

امیدوارم این مراحل و روش ها به مشکل کامپیوتر شما کمک کرده باشد.

 


  
  

دل‌ من محکمه ایست

که به من می‌گوید:

همه را دوست بدار،

به همه خوبی‌ کن،

و اگر بد دیدی،

دل‌ به دریای محبت بزن و بخشش کن


91/7/11::: 12:52 ص
نظر()
  
  
<      1   2   3      >