سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که مردم را دست می اندازد، نباید [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :15
کل بازدید :89236
تعداد کل یاداشته ها : 63
103/1/10
2:58 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
فرهنگ شیرزادی[34]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

اگر شما هم از کاربران پر و پا قرص اینترنت هستید، به طور یقین لیست ارزشمندی از اسامی و آدرس سایت های مورد علاقه خود را در ستون Favorites نگه داری می کنید. بسیاری از کاربران از این مساله گلایه مند هستند که با عوض کردن ویندوز و نصب یک ویندوز جدید، لیست سایت های مورد علاقه آنها در ستون Favorites از بین می رود. در این ترفند قصد داریم، چگونگی BackUp گرفتن از آدرس ها و اطلاعات موجود در این ستون را آموزش دهیم.
در ابتدا برنامه Internet Explorer خود را باز کنید و از منوی File ، گزینه Import and Export … را انتخاب کنید سپس بر روی Next کلیک کنید و از لیست موجود Export Favorites را انتخاب کرده و بر روی Next کلیک کنید. پس از مشاهده لیست آدرس سایت ها و تعیین محلی برای ذخیره شدن فایل BackUp ، بر روی Finish کلیک کنید. خب کار تمام است! هم اکنون شما از منوی Favorites خود یک نسخه پشتیبان در اختیار دارید.
برای استفاده از این نسخه پشتیبان در یک ویندوز جدید، در برنامه Internet Explorer از منوی File ، گزینه Import and Export … را انتخاب و سپس از لیست موجود Import Favorites را انتخاب کرده و بر روی Next کلیک کنید. سپس محل ذخیره فایل BackUp در سیستم خود را نیز وارد کنید و کار را به پایان برسانید. شما همچین می توانید این نسخه بک آپ را که یک فایل HTML است به کامپیوتر دیگری برده و در آنجا Import کنید